Jag heter kalle kotte!

Julmarknad
Behöver nästan inte säga mer
började 8.30 idag...
slutade 22.00...
phu.
En dag av humörsvängningar, som visar på min metala instabilitet. Beskrivning av min dag vid måltiderna
Frukost: bitter, trött och sur... Duschen funkad inte. Opepp på allt som hade med julmarknad att göra
10 fika: Överlycklig, fått låna dusch av Julia, spexat overhead och haft sjukt kul
Lunch: Grät. livet va skit och jag ville inte mer
Eftermiddagsfika: Sa inte så mycket, men tyckte kanske inte något va spec kult.
Kvällsmat: Nollsälld. Ingen mening med något
Kvällsfika: Överlycklig. Dansat Kalle kotte och skrattat och njutit!
Nu: Befinner mig i någon sorts "normal" läge. Varken lycklig eller ledsen. Bara trött efter 13½ timmes lång skoldag.
Imorgon så är det dags igen. Genrep och håller dessutom "bara" på till 16.00 typ. Fantatsiskt. Ut och äta på kvällen. Emma fyller år och det ska firas med ett hipp hipp hurra!

Nu.
Säng
Jag kommer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0