inge spec...

Vad har man att säga om denna dagen?
haft lektioner, varit på förhör (igen, deras lilla mordcase tar ju aldrig slut, nya förhör imorgon)
Drama med "lära-sig-manus" lektion. Sen en fantastiskt tidig kvällsmat redan klockan 16.00.. Galet. p.g.a ett julbord. Lussat för julbords besökare och deltagit i badminton-turnering. Tog mig till fina semifinal där jag fick stryk av Annie. Men possitivt. Trodde inte ens jag skulle ta mig ur gruppspelet, så att komma tvåa i gruppspel och vinna en kvartsfinal och gå till semi var mycket mer än vad jag trodde!
Glatt överaskad!
Och lärar Hanna gick och vann det hela!
Grattis säger vi till henne!
nu ska jag sova!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0