I frid vill jag lägga mig ner

Sjöng fin godnatt sång för Julia innan hon skulle sova.
Oscar, Elina, Ylva och jag. Enligt ena halvan av vår lilla kör så var det jag och Ylva som drog ner kvalitén på sången. Julia, ber om ursäkt för det. Svårt att platsa i Oscar och Elinas kör. De är hårda, och de har ju supertalangen att byta tonart mitt i en sång, ett antal gånger. En talang som vi andra saknar. Så jag ber om ursäkt.

I övrigt. Åter en mycket bra dag på Hjälmared. Förstår inte när jag ska sluta säga detta. Men det är ju så. Och ja, det är människorna som gör det. Människorna som får mig att må bra och som lockar fram en massa bra sidor hos mig. Tackar er innerligt för detta!

Och och och!!!
Min fina syster yster fylle minsan 19 år idag! och med det säger vi
HURRA! HURRA! HURRA!!

Fina Julia och födelsedagsbarnet Elin (under Elins besök här på hjälmared)

Och denna kväll fick avslutas med ett långt och härligt telefonsamtal med fina Johanna som också bestämt sig för att ta tag i sitt liv. Fick pepp talka henne lite och komma med lite tvång. Men hon klarar av det. Kan jag, kan hon!
Borde åka och hälsa på i huvudstaden kanske. Hon har ju faktiskt flyttat nu, och vill ju se hur hon har det. Får fundera på saken helt enkelt.

Nu ropar sängen på mig igen.
borde sova.
Blev inte jättegod sömn förra natten så hoppas den blir bättre inatt

"I frid vill jag lägga mig ner, och i frid kan jag somna in, ty du Herre låter mig bo, i trygghet och i ro"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0