Helsingborg

Jag e hemma.
Va hemma i ca 1 och en halv timme
Sen for (ja, alla norrläningar, ni kan jubla av glädje, jag sa for) jag till Sundsgården för att kolla in torsdagsteaterns föreställning. Den va bra. Den va mycket bra.
många fina människor var där
Joelle, Roy, Emanuel, Peppe och Stina va med och spelade. och i publiken satt jag tillsammans med Oscar. Oscar Oscar Oscar. Du vet att jag fortfarande inte tog ut min hämnd. Oscar Montelin. Vänta bara!!
Så fantasatiskt roligt att träffa Oscar och Emanuel igen. Inte sett de sedan man slutade på sundsgården. Ni är fantastiskta pojkar, och jag saknar er till tusen!
Tog oss en snabb öl innan det var farväl.
Hoppas inte det dröjer allt för länge innan vi ses igen. Ni är bra! Fina och märkliga samtal man kan ha!
Imorgon blir det full rulle. Sho hopp!
Nu ska jag sova! natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0