Helgen är över

Årets julhelg är över.
Det var en riktigt nice julhelg. Trots problemen i början så fick vi en sjukt härlig jul. Snö i massor, Julmusik, Julmat, Julevangelium, Julklappar, spel, Kalles jul...
Det var så mysigt.
Och jag vill säga världens största tack till Bibelklassen!
Ni är ju typ bäst. Julklappen från er värmde så otroligt mycket så jag saknar ord. Läst era hälsningar några gånger och jag blir helt varm i hjärtat! Bästa ni!

Nu ska det pluggas lite körteori. lite stressad över det där med bilen måste jag säga. Käns inte helt lugnt som jag skulle vilja säga att det känns. Sen ska man käka pizza och njuta av livet. Kolla film och kanske hinna träffa den där Peppe en sväng. Annars får vi ta det efter lovet peppe!


Lite bilder från årets vita jul!








"barnen" skulle sitta vid granen och tindra... vet inte hur bra vi lyckades med detta.





Här ligger vår fina stuga. Älskar att ha skogen så nära!

Tackar så hjärtligt för en fantastisk jul!
Nu taggar man för nyår. För om mindre än en vecka sätter jag mig på ett tåg som någon gång ska låta mig anlända till Älvsbyn... Nyår ska firas i Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0