En sång för alla dem som hittat hem!

En bra dag det här.

* Tittade och gjorde dockteater.
* Fick skriva julhälsningar till alla i klassen (och förlåt om det är opersonligt och tråkigt, skulle vilja haft mycket mer tid på mig att skriva till er alla)
* Blev förhörd av tre grupper idag. Två av dem löste det. Den tredje gruppen höll mig i 45-50 min... fortfarande utan resultat, tycker lite synd om de, för de är så nära så nära.
* Åkte in till Alingsås för att shoppa (nja, typ en halv timma, sen va vi klara) men e klar med Julklapparna nu. Härligt. Gick till Maxi, handlade mat och åkte hem!
* Lagade och åt mat med fantastiskt fina människor (Ylva, Elina, Karro och Martin) sen halvsov vi till Robinson.
* Såg "allt för min syster" och hängde i Martins rum
* Jag och Karro skrev en fin sång till Elina.
* Elina och Karro dog av skratt när listat på pojkarnas toalett upptäcktes. "bajsligan" vem som bajsar mest. Och jag som alltid trott jag var konstig.

Jag är nöjd med livet. Jag är nöjd med det mesta. Jag tycker det är galet att det är Julafton om mindre än en vecka (eftersom det faktiskt är lördag när detta skrivs) Jag tycker det är galet att om TVÅ veckor befinner jag mig i Piteå och firar nyår. Jag tycker det är galet. Men så fantastiskt kul. Tänk att jag lever det här livet. Vem hade kunna tro det? Nu ska jag gå och dricka apelsinjuice innan jag somnar. för det är jag värd!

Mer Apelsinjuice åt folket!
Och nu ska Martin få en bild på bloggen, för han tyckte det var lite lite bilder här. Så Martin, bara för dig! Hoppas du blir glad!


Vill lägga till att han har själv tagit bilden med min kamera. Så ger man mig sånna här bilder få man räkna med att de används!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0