Det var idag...

Käre värld.
Vad hände med denna dagen. Försöker minnas att det var idag vi gick luciatåg. Att det var igår jag vaknade hemma i min säng i Helinsgborg. Att Elina fick mig att gråta ute på stallbacken.
Men det var idag jag vaknade halv 7 för att lussa på skolan. efter en natt av otroligt dålig sömn dessutom.
Det var idag som det fikades i Oasen istället för i Herrgården
Det var idag som jag blev förhörd 3 gånger under en timma... som dessutom gjorde att jag typ missade hela Jonathans lektion på förmiddagen
Det var idag som samtalsgruppen satt på scenen i aulan
Det var idag som Elina somnade till ett Grey's Anatomy avsnitt och drömde om handboll.
Det var idag som vi hade myskväll hemma hos Hanna, lekte med hennes barn och kollade på Joseph and the amazing tecnicolour dreamcoat.
Det var idag Elina somnade till filmen, och drömde om Handboll (igen)
Det var idag jag satt på Elinas rum och grät, skrev brev till mig själv och kastade dem i papperskorgen.
Det var idag jag insåg att hur jobbiga Elina och Julia än må vara så menar de väl och står faktiskt ut med mig och vill höra på mina tankar.

Det var idag jag bestämde mig för att bli mig själv.

Kommentarer
Postat av: Den otroligt jobbiga Elina

Jag gillar speciellt sisa raden. Du ska bara vara dig själv och ingen annan.

För du är fantastisk!

2010-12-14 @ 22:30:17
URL: http://mittlivialingsas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0