dan före dan...

Japps.
nu sitter man för första gången någonsin med Internet i stugan, mitt ute i skogen.
E ju ganska illa egentligen. att man sitter här ändå. har alltid varit en fri zoon från allt som har med teknik och uppkoppling att göra, och nu sitter jag även här och bloggar. suck suck. är man beroende eller vad?
jaja.
resan upp gick bra. det snöade och så., men tar man det lugnt då löser sig allt.
dock löste sig inte allt när vi va här. värmen gick, och det gick inte att elda i öppnaspisen. för det började ryka in. propp i toppen. suck suck. men efter många böner och aldeles för mycket Hemavan känslor så kom värmen tillbaka, elden släcktes och röken försvan.
Nu är granen klädd och julstämningen är på topp.
imorgon är det Julafton!!
ser så fram emot att öppna klassens brev. ska bli så fantastiskt kul
funderar på om jag kanske ska ta det på morgonen istället... men nä, jag väntar nog med att öppna det som sista present.
wiee
ser fram emot!
nu ska jag sova!
natti!
(det är kallt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0