Dagens bästa kom från Ylva!

ojojoj, det bultar och det bankar
Nä. kanske inte riktigt så, men oj vilken dag
Tänkte duscha imorse men vad händer...
det kommer typ inge vatten. och det lilla som kommer är svinkallt
får veta att det är ett vanligt problem på kvarnvinden 1&2's toalett. vattenrören fryser. Ja men ja... vad skönt att jag bor där!
Sen läser Ylva värsta bästa dikten någonsin. Hämnden var ljuv.
Efter Oscars ständiga "mobbande" av kvinnor och den fina dikt han läste upp för oss fick han idag igen. Utan att han först var medveten om det. Men hans ansiktsuttryck när Ylva utbrister inför hela klassen "Det är Oscars fel" är obetalbar. Ylva har lyckats med att tysta ner Oscar, för han vet inte hur han ska toppa det här. Gött Ylvis!
Sen Julmarknads arbete
Kabaret bygg
Byggde om hela 2-3'an till scen och sysslar med det hela förmiddagen. När vi tillslut är klara och ska börja repetera... då blir det svart.
Hela hjälmared dör i ett totalt mörker. strömavbrott på hela hjälmared! Alla grupper slutar jobba... Utom vi. man kan ju öva sång med bara värmeljus och mobillampor. Allt för konsten. Höll på till 8. Sen bestämmer vi att Elina ska sova hos mig. Hämtar grejer och promenixar upp till mig. Blir värsta Te partyt (för ja, strömen kom tillbaka ca 20 över 8) Massa folk hos mig. mys. Härliga samtal om poliser, manlingt och kvinligt (igen) folk och livet.

och nu tycker Elina att jag ska slita mig härifrån så att hon kan sova. Bäst att lyda så att vi inte lockar fram den läskiga Norrlänningen som slår mig med svettband.
Så god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0