skolan

Ja, vad säger man. spenderar väldigt mycket tid i skolan. Det blir så ibland helt enkelt. Inte för att vi har så mycket att göra i skolan (eller jo, det har vi, men jag inser inte det riktigt än) Men jag är där helt enkelt. Hänger där tillsammans med så sjukt sköna människor. Somnade i soffan i lägenheten idag. Den e så skön att sova i. Vaknade och såg att jag inte va ensam. Oscar, Roy och Clara sov de också. Haha. Härlig syn.
tittade på Sugen på kärlek idag. Bra. Kul. Tycker om att se andras produktioner. Mår bra av det!
Vill också iväg och spela nu. Men det är inte förän nästa vecka som vi får åka iväg. Åka till viebäck. kul!
Vill spela mer nu!
Ja.
Inge vidare vettigt att prata om idag. Sovmorgon imorgon. Börjar inte förän 10.00 Woho. Då ska vi gå från Sundsgården till Rauskyrka för att vara med på nån samling med hela skolan. Hoppas det e bra väder. Vill inte ut och gå i ösregn.
Sen ska jag och Jonas kolla efter vad det är som är fel med vår projektor/dator eller något. Vi vill inte att bilden ska vara grön i alla fall. Det är faktum.
Sen ska jag göra läxan som Lottie gav oss. Har ideér på vad jag ska göra faktiskt. imopnerad av mig själv åter igen.
Nä, om man skulle ta och komma i säng i tid idag och gå och lägga sig nu. Ja!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Fanny

wiiii ^__^

2009-11-26 @ 09:51:10
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0