Kärlek, kärlek. äkta kärlek

Åh käre tid vilken kärlek jag känner
Inte för någon person i min närhet, Utan U2. Wow.
Jag har gillat dem länge, men nu har det gått från vänskap till kärlek. Nya skivan är så underbart bra. Eller i början tyckte jag inte det, men sen lyssnar jag mer och mer på den. och den blir bara bättre och bättre för varje sekund.
Låtarna som Magnificent, I'll go cracy if I don't go cracy tonight, no line on the horizon, m.m är magiska. Bono är ett geni!
Vilken kärlek.. Nu har jag bara en super önskan att få se dem live också! när den dagen kommer kommer jag vara så lycklig. SÅ otroligt lycklig att det inte kommer finnas ord för det.
Åh. ja, det finns verkligen en förklaring till varför U2 är så stora som dem är. De är bäst helt enkelt! 
Love them! 

Åhh...
dagens låt tips -  vad som hellst med U2 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0