sista dagen på det gamla året

Japps!
Idag är sista dagen av 2009. Ett bra år måste jag ändå säga! mycket bra som hände detta året!
Några höjdpunkter

  • Soppluncherna i S:t Olofkyrkan på våren! Riktigt kul att jobba då!
  • Konfaläger nr 1 (med S:t Olof)
  • Konflaläger nr 2 (med Lerberget)
  • 31/7 - Göteborg - Ullevi - U2!!!! Bästa jag varit med om på länge
  • Sundsgården
  • 20 år gammal
  • Kaninbäbisen Mina kom till världen
  • Kabaré Rätt Vis

Några härliga minnen. 2010 ska bli ett ännu bättre år! Hoppas jag i alla fall.
Idag ska jag till Sundsgården för att fira nyår där. Livskraft har läger och jag Emma och Carro ska vara med på festligheterna idag. Skoj skoj! Och jag kom och tänka på att det bara är 1½ vecka kvar tills skolan börjar igen! Jippie! Vill tillbaka. Vill träffa alla igen!
Men men
det var allt för idag!
Vad säger vi sen??
jo!

GOTT NYTT ÅR!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0