Jullov

Då va det lov och man va ledig. Kul?
Vet inte riktigt
tre veckor utan att träffa Sundsgården gänget. Eller okej. Så illa är det inte. Kommer träffa Carro, Emma, Joelle och Bea. Så det e ju inte så dåligt eller hur. Man ska ju inte klaga. men det är ändå många som man inte kommemr träffa. Lite synd tycker jag. Men men. Tre veckor ska man väl klara. Annars är det ju lite illa

Men men. Vad har hänt. Sundsgården. Mycket Sundsgården senaste tiden. Kul kul. Lussevaka, middag, Spelningar, avslutning, lektioner, promenader, Vad ska jag göra på lovet? Vet inte. Ta det lugnt och andas lite. Kan behövas. Fylla på med nya krafter! ja! En hel termin kvar. Då ska vi ut och ha så sjukt kul! Ska njuta av hela nästa termin. Det ska bli en bra termin! Ja!

Men nu är det lov och man ska ut och leka i snön (som vi faktiskt har... minusgrader och snö) det är lite ovanligt för att vara i skåne. Legat några dagar nu. Hoppas det stannar över jul. Det skulle vara så kul om det gjorde det! Tänk att få en vit jul liksom. Halleluja!

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt. Jag e så trött i kroppen. Alla muskler säger åt mig att ta det lugnt. Jag känner mig grymt tung. skönt att bara ligga i sängen och inte göra något alls. Julpyssel
Julpyssel på lussevakan. spenderade nästan hela kvällen i köket. kul
mumsig knäck
jag bakade inte så mycket, men va väldigt bra på att äta det som de andra bakade. gott
vaka
kl 7 på morgonen kollade vi på luciatåget på Tv. Sen åkte vi in till stan, gick på Gudstjänst 10.00. Sen somnade vi.
Det va en fin lussevaka. Nu ska jag planera Julens händelser. Det ska vara en ganska tom kalender planerar jag. Orkar inte med en massa måsten. Vila.
lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0