God Jul!

Jul Jul Jul!
God Jul.
E lite smått hypad och speedad idag
Varför?
Det e Jul!
Om mindre än en timme e det kalle på Tv.
Har klätt upp mig i klänning och lyssna på julmusik och annan musik.
innan va det julmusikal i kyrkan.
Jag va maria i år igen! Kul.
Sjöng på så fint så fint.
Mycket folk i kyrkan.
Om en kvart kommer det julfirande gäster. Kul. Jag vill börja julfirandet nu. Tycker om Julen, om det inte framkommit.
Nu ska jag fixa det sista.
Lite bilder...
Nytt inlägg senare... kanske.. eller imorgon

Julspelet i kyrkan. Jag (maria) sjunger en sång till Jesus

"Ja nu jublar både människor och änglar i kör, över barnet som föddes och fria oss gör"

Årets tomte... han vill verkligen inte och tycker otroligt synd om sig själv.


GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0