Blubb och flumm

Ja!
ungefär så känner jag mig idag
Blubbig och flummig. Fråga mig inte hur man är när man är blubbig, jag bara är det.
Pratat ganska mycket idag, för att vara jag alltså, och nu är jag verkligen igång. Hade jag varit med någon nu så hade jag innerst inne tyckt synd om den personen som måste höra mitt prat. men så är det ibland. ibland är man mer pratglad.
Idag flummade jag lite med ChoCho. Det va kul. Gillar mina vänner på sundis alltså. Det är så fina. vad mer kan jag säga egenltigen?
Igår, en söndag kväll satt vi och käkade pizza och drack Vin och Öl. Gott gott gott. Lullig blev man, en söndagkväll klockan 8. mycket skojsigt och mysigt. Fler gånger? ja tack!
Idag skola. Improvisation och luciaövning/luciatåg.
Imorgon skola. Arbete med nya pjäsen hela dagen
Yes! Skoj skoj!
Imorgon blir syster yster 18 vintrar.
Sho faderallan. När blev vi så stora egentligen? 20 och 18. funkar inte i mitt huvud ännu.
Ska bjuda henne på krogen
ChoCho ville hänga med fast hon aldrig träffat min syster, spännande. Fler sundisar som ska ut? Ingen som vet, vi ser då! Javisst!
Nu närmar sig ett flummigt inlägg sitt slut. Men vad kräver ett flummmigt inlägg mer? Bilder?
Ja!
Dåså.
Två bilder från förberedelserna av spökrundan i lördagsFärdig att dra igång spörundan
Fixar den sista sminkningen inför spökrundan

Planeringen av spörunan gick i ett läskigt tema. Alla försökte skrämma varandra och de flesta lyckades. Tänk dig själv att ha en hysterisk jonas gående mot dig med en häcksax samtidigt som frida håller fast dig.. läskigt...

det va allt.
tack för idag...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0